Sotare och bodstädning

Fan vad tidigt man ska vakna jämt när man är ledig... vaknade åtta igår och åtta idag... tur att danne slutar tidigt idag iaf så blir inte dagen så lång. han och jossan kommer hit vid halv två nån gång... då ska vi städa ur bodarna och åka och släna skräp och så det behövs för det går inte komma in i någon av bodarna som de ser ut just nu...

sotaren kommer hit vid tolv oxå, så jag har tömt och gjort i ordning kaminen som de bad mig att göra, duktig som jag är =)

igår var matte och sofia här en sväng... vi käkade pizza och satt och pratade mest... de var trevligt tycker jag... sen somnade vi på soffan när de hade åkt, fan de är jobbigt att gå upp och lägga sig då... men de gick bra iaf...

får se om vi ska åka till cicca och kim i morron eller om dom kommer hit... frida och jossan har tjatat om att få träffa varandra så är väl bäst att göra som dom säger =)

färgade håret igår med ,fan att man ska ha så svårt att bestämma sig jämt, jag kommer itne ha något hår kvar snart... men nu ska de få se ut så här iaf, för jag blev nöjd!

nehe äta lite frukost kanske, sen ska jag fortsätta plocka lite här hemma, kanske börja lite smått i ena boden, jag har ju ändå inget för mig... sen när daniel kommer hem så ska jag få honom att åka till ikea, vi behöver dvd hyllor, har ju ingenstans att ställa filmerna!

Ewe och jag ska börja träna oxå... känner mig riktigt taggad, bli lite sommarsnygg =) om man nu lyckas med de, för cola och choklad är min drog =) men jag ska försöka så gott jag kan...
Malin tränar där oxå, så de är ju ännu bättre så är vi tre som kan peppa varandra...

Over and Out... Du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0