Städning på jobbet städning hemma

Sitter och väntar på att pappa och marie ska komma och fika lite... pappa är sämst på att hålla tider tror jag, de skulle va här vid tre halv fyra men de har inte kommit nån än... kanske det jag ärft det ifrån då =) vet inte om viktor och jennifer kommer lite senare ikväll... hoppas de för har inte träffat dom på jätte länge nu =(

vi måste rensa ur boden med och slänga massa skit, får ju inte plats där inne längre... men ska ordna de så fort han kommer hem hoppas jag på... Hämta ved måste vi göra me, de börjar bli lite tomt här nu...

jobbat idag med, har gått bra ... imorron är vi lediga ska ju på rättegång... hoppas de kommer gå bra och straffet blir det rätta! men de är sånt som återstår att se tills i morron! sen har jag städat lite här hemma med som vanligt =) skönt me rent och snyggt omkring sig... men vi ska ta en stor vårstädning snart med, när de är riktigt fint väder så vi kan vädra och sådär oxå...

fan haft världens mest underbara nätter nu... så skönt att ligga i dina armar, även fast de är jobbigt att klia dig på ryggen jämt =) men vad gör man inte!

nehe en rök kanske och sen ringa pappa och se var de har tagit vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0