Äntligen...

Äntligen hemma och äntligen torsdag... har jobbat idag, och dagen har spenderats i Motala me mamma o jennifer... mycket trevligt dag... ätit på napoli och varit hos moster... hjälpt till lite där, flyttat o packat... de har gått bra, och skönt att umgås med mamma en hel dag med...

Kom precis hem från Ia... var tvungen att fixa lite... tänkte hoppa in i duschen nu, sen ska jag kolla klart på One tree hill sen ringa jennifer, sen kolla på andra avenyn, sen packa och sen ringa älsklingen...

FIkade på stan igår med ewe o jenny... sen blev de en sväng till cicca... fan sötare bebis än melwin får man ju leta efter =) nästan en hel dag med baby. saknat dig... o flera sådana ska de bli oxå...

Åker upp till örebro i morgon när jag slutar jobba! =) underbart... KRAMAS!!!

Grattis min lilla pulla på 25 års dagen som är i morgon!!! Love ya honey...

Ska bara jobba i morgon bitti med sen är jag ledig... skönt... SOOOVA... är ju precis slut... jag är inte van vid att gå upp så tidigt, o nästa vecka blir de ännu tidiagre... KLOCKAN FEM... Död... men de brukar gå bra... Bästa är ju att familjen är hemma, så man slipper ligga i den stora sängen helt ensam...

Nej nu ropar duschen på mig...

Älskar min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0