Flyttar och längtar efter min man

What a mess... fan jag hatar när det är stökigt... nu vet jag inte var jag har någonting i stort sett... pappa och marie hjälpte mig förut... helt jävla underbara är dom... vet inte vad jag skulle göra utan min pappa alltså, han ställer upp i vått och torrt... jämt... hade bara några timmar ledigt nu på eftermiddagen, och de ägnade han åt sin dotter, hyrde släp, bar massa saker... och marie oxå, är helt underbar, hjälper mig med flytten, och lyssnar när jag behöver få prata av mig ibland, hon blir som en psykolog för mig och vet precis vad hon ska säga för att det ska kännas bättre... och tack för i helgen med, det måste vi göra om snart!!!

var på mammas jobb i morse o hämtade kartonger, sen åkte jag och anna hem hit och började packa ner alla saker... nu är sovrummet helt tomt... Ia och Leona var här nyss o hjälpte mig att skruva ner sängen och fixa kläder och sånt... tack för hjälpen...

På torsdag ska jag åka upp till ekeberg igen, hoppas verkligen på att Ia följer med, men jag tror det blir så iaf.  tänkte bjuda henne dit, som en födelsedags present, jag tyckte de var en bra present o de tyckte hon med... bara barnvakt och sånt där som måste fixas...

Min blogg är under konstruktion oxå... =) Tack för hjälpen, jag är jätte nöjd, bara lite småpill kvar...
om en stund blir det one tree hill tänkte jag, sen ska jag ringa älsklingen och sen ska jag lägga mig i sängen, i vardagsrummet hehe o kolla tv... sen sova... upp tidigt i morgon o jobba, sen kommer ia o ska dricka kaffe sen ska vi till stan och sen hem igen... sen fortsätta flytta...

Puss å Kram...

...Im head over heals...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0