FLYTTTAT

Jaha då är man inte skänningebo längre då... men det här ska nog bli bra tror jag... Ia har varit helt underbar och hjälpt mig här nu två dagar så vi har kommit ordning väldigt mycket faktiskt... fick order från min man att inte sätta upp något på väggarna så det har jag inte heller gjort =) så det ska vi göra när han kommer hem sen... få upp alla ljus och sånt... Måste fixa dammsugare med, men de ska jag göra imorgon oxå tänkte jag... är väldigt dant på golven här, och inte nog med allt så tappade jag ut en blomkruka så det är blomjord på hela köksgolvet...

FAAAN vad lycklig jag är då... pratade med min älskling nyss, han kommer hem på fredag... sen har de inte något jobb förrän i Januari... alltså är han hemma en hel månad nu =) sen ska han jobba två veckor i januari och sen är de semester hela februari... fan de kan inte bli bättre... Glad som fan är jag!!!

Mamma och jennifer har varit här och hälsat på med... vi åt mat och drack kaffe ... mamma sa att hon tyckte det var jätte bra att vi flyttat till Vadstena igen, de hade hon alltid önskat... så hon kan hälsa på mig när hon vill sa hon... då blev jag glad!

I morgon hoppas jag på att vi kan åka till ikea... blev lite tight idag tyvärr... men förhoppningsvis i morgon... måste inhandla lite nya saker till lägenheten ju, det är lite större här i huset, så måste köpa lite nytt o fylla ut med... ska äntligen köpa min skohylla och hatthylla som jag velat ha så länge! =)
Sen på kvällen åker Ia jag och Leona hit igen, och då ska vi göra smörgåstårta tills på lördag och bjuda våra älsklingar på...

Nehe nu ska jag försöka få tag på min vän och se om hon vill komma hit o hälsa på sen =)... men min mobiljävel funkar inte heller, kuuul... de går att ringa till den, men jag ser inga sms eller någonting... jätte kul verkligen...
så måste väl ha en ny sån oxå...

Älskar min man över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0