I will love you t´il the day I die

varit uppe sen kvart i sex i morse... lagom trött nu... sitter uppe hos ia... vi har precis solat... blev frukost med anna i morse, färsk fralla  o en chokladboll de var fint =)

älsklingen har åkt iväg igen... så ensamt... saknar honom massor... haft en jätte bra vecka med massa mys... i söndas bjöd jag pappa marie viktor o jennifer på mat... de var väldigt trevligt, o måste göras om snart igen... då ska jag bjuda min kära far på smörgåstårta som jag vet att han tycker så mycket om, men de blir en överraskning =)

Senare i eftermiddag ska de blir vääääldigt roligt =) men de som ska göras är en hemlighet... she said......... =)

ska troligtvis hälsa på baby i helgen igen... finns ju inte så mycket att göra hemma ändå så kan lika gärna åka upp dit o hälsa på lite... SAKNAR MIN MAN!!!

Var en heldag med Ia o leona igår... fika nere på stan först... sen tog vi bussen till mjölby o sen vidare till linköping med tåget =) var väldigt trevligt faktiskt, o skönt att komma iväg en sväng...

Nehe nu ska jag spela lite på betway tänkte jag...

Pussss å Kraaaam



Kommentarer
Postat av: pappa

hej det ska bli gott med smörgåstårta

2008-11-11 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0