Jag blir sååå förbannad!!!

Jag fattar fan inte varför inte folk i min vänskapskrets kan lära sig HÅLLA KÄFTEN nån jävla gång... säga att man först hatar en person och sen berättar man en sån här sak för den personen??? hur jävla lågt får man sjunka...

nu ska jag bort till ekön... sen hämta jossan och sen tillbaka till motala igen... jag tänkte ju att jag skulle träffat jenny idag, men det är ju den där babysången idag som jag alltid glömmer bort... sorry babe =)

Skriver kanske lite mer när jag kommer hem sen...

Puss i påsk o ett ligg till jul...

älskar min dhaniel över allt annat...

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe sötis =)

2008-11-18 @ 11:20:05
URL: http://www.everytimewetouch.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0