Måndag igen!

Jaha då var det måndag igen... skulle egentligen börjat jobba idag, men fick den där jävla urinvägsinfektionen igen... men de börjar bli bättre nu, äter medicin och så, så ska jobba i morgon,,,

snart kommer älsklingen hem med =) fick jobba extra i verkstan nu i eftermiddag så han kom inte hem tidigt som han skulle =( vi som skulle myst lite innan vi hämtar jossan... men men...

Har börjat elda här hemma igen, fan så varmt o skönt de är nu =) men de är jobbigt att elda oxå... men kör me luftvärmepumpen med så slipper jag elda hela tiden...

och inte kan jag skicka sms heller... irriterande... men de var fler med telia som inte kunde de, så är ju inte fel på min telefon iaf skönt det...

har köpt nytt tangentbord me, de funkar perfekt... de andra vi hade tycker inte jag om, men de gör min sambo, så jag ska vara snäll o byta igen, så kan jag byta tillbaka nästa vecka, blir ett jävla bytande men vad gör man inte =) ser ju iaf inte ut som om man är full när man skriver på det här iaf!  =)

Helgen har varit jätte bra... köpt massa nya saker... bla en jacka ett par jeans o en t-shirt till älsklingen, en tröja, en skjorta, puder, smink och parfym till mig o varsin mössa med... o en klocka som vi ska sätta upp nånstans, hur fin som helst =)

Nehe om man skulle göra ordning de sista här nu då innan familjen kommer hem! har dammsugit, skurat, dammat, plockat me tvätt, tvättat, bäddad o grejat... duktig som jag är =)

  Älskar min Dhaniel Pettersson mer än något annat!


   Min nya mössa är bara sååååå het =)


   Våra nya mössor =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg! vart köpte du den?

2008-11-03 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0