Over...

Är på biblioteket med jossan just nu... hon ville låna lite böcker som vi kan läsa hemma... det är jätte bra tycker jag att hon tar egna initiativ till att hon vill läsa, hon är så duktig så min lilla tjej!

Har varit o ätit mat med familjen på fyrkanten precis... det var gott och väldigt välbehövligt...

Varit o tittat på tre lägenheter oxå, men de var inget att ha alls, trångt, tråkigt o skabbigt... men ska ringa på lite fler nu tänkte jag... Allt kommer bli så mkt bättre bara vi får flytta... helvetes huset vi bor i nu är ju svinkallt, blåser in överallt... 15 grader hade vi i morse... jätte kul att gå upp då! element och värmepump går för fullt men de hjälper inte...
så har vi inte frusit ihjäl än så gör vi det snart...

Nehe om man skulle låna jossans bok nu då, och sen ska vi ringa o kolla lite lägenheter, hoppas på att få se nåra till idag... sen ska vi vänta på att älsklingen ska sluta jobba o sen ska vi åka hem ...

Du är mitt allt och lite till, puss på dig och killekill...

And Out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0