Pepparkakor och lusseballar

Mamma, Aaron, Jennifer, Viktor, Jossan, Älsklingen och jag bakar idag... trevligt är det... väldigt stökigt i köket så var tvungen att avlägsna mig därifrån ett tag... Snart blir det lite middag oxå, makaroner till mig och ris till de andra med köttgryta... de ska bli gott det... skönt att slippa laga mat själv för en gångs skull... =)

Ikväll ska vi dricka lite hemma hos viktor o jennifer... bara vi fyra, ska bli väldigt trevligt faktiskt,så mina älsklings pojkar är i mjölby nu för att inhandla lite alkohol... jag som redan är lite bakis idag... blev idol, alias o lite dricka med Ia och Mathias igår, de var trevligt det...

nu har vi hittat lägenhet med, så nästa vecka har jag att göra, så är det någon som vill hjälpa mig är det bara säga till, ni vet ju var jag bor... =) ska packa allt i kartonger o grejja, och sen köra in lite ... blir en fyra stort och fint som fan... de värsta är väl bara läget, men de ska väl gå bra... allt blir ju så väldigt mycket smidigare... nära till jobb o skola och allt sånt där...


Nehe om man ska gå ut i köket och fortsätta lite...

Trevlig kväll!!! för det ska jag ha i alla fall!

Älskar min Pettersson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0