SAKNAR

Åhhhh jag saknar min man så jag håller på att gå av snart... men på fredag ska jag åka dit o hälsa på honom iaf... o då ska jag krama honom o aldrig släppa honom typ... mår inget bra alls... skit är de... men ja hoppas de blir bättre... om de nu lär bli de.. .alla tycker o tänker precis likadant som jag iaf o de är skönt för då vet ja att jag inte har fel...

jag uppskattar min farmor o min pappa o marie till max just nu... utan er skulle jag inte orka de här... o min älskling som bryr sig o stöttar mig nu när allt är som jobbigast... jag älskar er över allt annat!

Har varit o jobbat, sen blev de solning me anna o sen frukost... mysigt är de =) ska åka in till motala nu me ... fika me min pill =) o ewe... ska bli väldigt trevligt faktiskt... sen ska ja åka in o jobba igen... fan ja orkar inte... men nästa vecka blir de enklare... bra de...

TACK... haft de hur kul som helst... de går me popnit määää =) haha <3

Dhaniel Pettersson + Elin Eriksson föralltid!!! ÄLSKAR!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA

2008-11-13 @ 14:00:01
Postat av: Anonym

meeeen död åt dig!!!

2008-11-13 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0