Söndag

Ligger i sängen och är trött... flytten har tagit alla krafter tror jag... älskligen grejar i vardagsrummet och spelar takida för mig =) de är fint det... Ia Mathias och Leona åkte precis hem... igår fixade vi i lägenheten här, åt smörgåstårta och drack lite... sen sov de här, mysigt så =) de funderar på att flytta till vadstena dom oxå, de kan ju inte bli bättre i så fall...
Känns väldigt ovanligt att inte vakna på morgonen och gå upp till Ia eller att hon kommer till mig... utan måste åka en bit för att träffas... men hoppas de hittar en lägenhet som passar dom...

fick en ny mobil av min älskling igår med, skönt med en helt ny telefon... tack min finaste!!!

Kanske ska åka till Stockholm och köpa en bil sen med... har inte fått bilderna på den än, men de väntar vi på nu... En BMW blir de då... 520 =) ska byta mot våran Opel... hoppas på att den fungerar lite bättre än vad våra andra bilar brukar göra... är så jävla tråkigt när de bara går sönder hela tiden...

VIsa huset ska vi göra med, massor som är intresserade av att hyra, men de förstår jag faktiskt, för de är ett helt underbart mysigt hus och jag saknar det... för jävla kallt bara, och de kan man inte säga att det är här direkt, hade råkat sätta på lite för mkt värme här istället så vi höll på att svettas ihjäl... fick upp ljus o grejer igår med, sååå mysigt... o julfint har vi med... tomtar och julstjärnor... så nu är de bara julafton och snön vi väntar på...

Nu ska jag röka...

Älskar min man över allt annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0