Var ligger landet där man böjer bananerna

God morgon... sovit jätte dåligt i natt... somnade vid fyra tror jag... så jag hoppas verkligen att älskligen jobbar på idag, så de kan åka hem ikväll så jag får sova på hans arm och ha en hel natts underbar sömn...finns fan inget värre än att sova ensam... ia och leona kommer hit sen igen =) troligtvis ska vi in till ikea idag med, sen hemmabutiken, willys och rusta... har en lååång inköpslista me saker som måste inhandlas =) ... måste till huset i skännige med, och hämta maten och resten som står... men baby och mathias skulle hämta tvn och resten av sakerna som står i jossans rum som inte vi fick plats med i kärran...

ska göra en smörgåstårta med ia senare, som vi ska äta på lördag, då ska de va här och sova över här, kommer bli skit mysigt, dricka glögg o bara mysa me massa ljus...
Hoppas på att ni flyttar in till vadstena ni med ia... skulle va skit kul verkligen... ni har inget i skänninge ändå som håller er kvar ju =)

nu ska jag ringa min pappa... måste in o kolla på vadstena tidning först bara... ska fixa en sak =)

Nu måste jag sluta skriva för nu skrev Ia att jag ska hålla tummarna så bäst att lyda order =)

väntar på att jennifer ska ringa med... se vad hennes syster ska ha för barbordet... de kommer ju bara bli helt perfekt de här =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Elin jag har messat dej massor, varför svarar du inte????

2008-11-27 @ 15:37:25
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0