You are a neverending dream

Kom hem från jobbet nyss... Sitter hos IA nu och kollar på våra bästa år på datorn haha... o IA sitter vid den andra datorn och kollar på One Tree Hill ... hehe vi måste nog vara världens mest sociala vänner =) men de är skönt att bara sitta och slappa oxå...
Pratade med älsklingen precis med, saknar honom som fan... stackarn är sjuk med, och ska vara ute och jobba flera dagar till, förkyld i hela huvudet, ont i halsen och världens hosta... men på Torsdag kommer jag upp och tar hand om min man... IA bara måste följa med... en tripp på stan, tågresa och lite sånt... sååå kul, och vi hade skit kul sist med...

Ska ner till "stan" snart med... banken, och charlottas, kanske en sväng till ÖB med...
Måste till konsum med och hämta ut mitt paket från jotex... nya sängkläder, gardiner och lite sånt... =) blir bra i nya lägenheten, eftersom vi sytt upp de flesta gardiner i huset så måste vi ha nya... har iaf ett par jag inte gjort något åt och de är bra... för de är sååå fina tycker jag... ska jag ha i mitt nya vardagsrum...

Nu ska jag titta klart på days tänkte jag, sen måste jag göra mig ordning, byta om och lite... sen kommer pappa med släpkärran igen då är de bara fortsätta bära...

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0