2 år idag med älsklingen =)

Nu har det gått två år sedan jag och älsklingen blev tillsammans... älskar dig bara mer och mer för varje dag som går... du betyder mest!

kom hem från kolmården idag med,skulle åkt hem igår egentligen, men vi stannade en natt till...  älsklingen kommer inte hem förrän onsdag =( men de är ju bara två dagar kvar... har haft en underbar helg med allt vad det innebär =)... hoppas de kommer flera sånna helger, men det vet jag att de kommer göra =) Jag älskar dig min man! Blev lite alkohol, mycket smuts, och massa mys!

Har även inhandlat ett fint svart fotoalbum idag med =) och nya fotopapper, så suttit typ fem timmar nu ikväll och gjort det fint, duktig är jag och fint blev det! även kollat på One Tree Hill... såklart... tänkte fortsätta att titta på sista avsnittet på säsong fyra nu innan jag somnar... ska upp skapligt i morgon och åka in till jennifer o äta frukost... sen ska vi till pappa och marie och hämta gardinstänger så jag kan sätta upp mina svarta med i sovrummet, kommer bli jätte fint =)

Får massa bilder nu av Ia från helgen med... jag hade BARA tagit 281 kort med min kamera... hehe... bra det där med digitalkamera faktiskt...

Vad jag saknar min familj just nu! helt tomt i huset, och tomt i sängen... vill ha er här NUUU!!!

Nej nu är jag för trött för att fortsätta blogga så jag vet knappt vad jag skriver... men ska försöka uppdatera lite mer i morgon!

Sov gott världen!


  Här sover älsklingen och jag... haha trångt men hur mysigt som helst =)


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, grattis till eran dag gumman :)

All lycka i världen till er!! :)

2008-10-07 @ 20:41:34
URL: http://jessicageorgio.blogg.se/
Postat av: jannike

haha oj så trångt, skulle nog aldrig klara mig! 9 månader i motala och det räckte, hihi!

2008-10-13 @ 02:28:02
URL: http://nellydiana.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0