Dessa jävla veckor...

Jag tycker verkligen inte om det här... nu har älsklingen åkt igen o kommer inte hem förrän om en vecka... jag ska åka o hälsa på hade jag tänkt... men eftersom våran bil är inlämnad i Borghamn nu igen så tänkte jag att jag skulle ta tåget dit från mjölby, tar en timma o kostar sammanlagt 200 kr fram o tillbaka... Men men får se hur de blir... saknar honom redan iaf... och de blir ju inte bättre av att de blev som de blev igår, jag är så jävla trött på de här nu! Hoppas på att Ia hittar barnvakt o oxå kan följa med den här gången, är inte jätte roligt att vara utan henne, hela dagar med inget att göra när de jobbar...

Igår var vi på busfabriken hela dagen... älsklingen, jag, jossan, ebba, ia, mathias, leona, casper, ulrick, mini, jocke o hans dotter... var en riktigt lyckad dag och min älskling var hur mysig som helst =)... barnen lekte o vi satt o fikade o pratade ... måste göras fler gånger, men nästa gång blir det i stället i norrköping... glömde ta med mig kameran dit med tyvärr... fick med mig en söt elefant hem oxå, den kunde man ha väldigt roligt med haha...
När vi kom hem blev de först mat på pizza 2000 sen hem till oss hela högen o dricka kaffe, även pappa o marie kom förbi en sväng... alltid lika trevligt =)...

I Lördags var vi hos Ia och Mathias o åt tacogratäng, de var fint det... spelade buzz o så, allmänt mysigt...

I Fredags hade vi bara en mysig hemmakväll... tittade på idol, åt tacos o så... <3

Ska ringa o väcka mini snart med tänkte jag, fast inte riktigt än, ska vänta till 9 tills konsum öppnar för jag har ändå inget kaffe kvar hemma...

   Älskar o saknar min man jätte mycket, du är mitt allt!!!

  Den här sötisen fick jag med mig hem från busfabriken =)

 Här bryts det sten i Örebro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0