Du är mitt allt och lite till puss på dig och killekill

Ska åka till nykyrka strax med ia och leona... ska fixa en baklucka... har köpt en polo från 92 besiktad till maj och billigt fick vi den med =)

har varit i vadstena två gånger redan, först skjutsat älsklingen och sen jossan... ska hämta jossan igen vid två... o vid fyra kommer baby hem med nya bilen...

ska färga minis hår sen med, och så ska jag förbi mamma i stenby och hämta hennes nycklar, sen hem till henne o hämta min kaffebryggare för våran funkar inte längre =( stackarn fick inget morgonkaffe... kanske var därför han slog i huvudet med... ingen människa innan kaffe där inte =)

Fan jag har mycket att göra idag känner jag... så bäst att sluta blogga nu... röksugen är jag med... får blogga mer ikväll sen om jag har tid...

I wanna grow old with you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0