God Fredag

Sitter uppe hos mini och laddar ner drivrutiner till vårat nätverkskort... de försvann igår när vi bytte från vista till XP... nu funkar våran stationära dator mycket bättre... alla bilder o all musik är kvar med så de är skit bra... tar tid me den här nedladdningen me, och hoppas bara den får plats på USB minnet som vi hämtat i Ödeshög...

Haha älsklingens chef tyckte jag skulle ta ett lastbilskort och så lovar han mig jobb sen, de är ju bra... haha kanske skulle testa de då?

Hoppas våran bil är klar så jag kommer upp till dhaniel ikväll saknar honom massor just nu... kramas... Ja de vill jag!

Var hos lisa o jarmo typ hela dagen igår, leona o ia var med oxå... vi fixade me datorn, fikade, åt kvällsmat o grejade... mysigt så alldeles...

nehe nu ska jag göra klart filhämtningen lägga över den på usb:n och gå hem o fixa klart datorn... har lite andra program o sånt jag måste installera oxå...

Ha en bra helg, det ska jag förhoppningsvis ha bara våran bil är klar... annars blir det att åka in till jennifer ikväll... lillebror skulle ut i vadstena så hon hade inget för sig... de blir trevligt det oxå =)...

Puss å Kram... SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0