Här är det rena Julafton

sitter hemma hos jennifer... hon rensar alla sina kartonger från när de flyttade... har fått fina gubbar till vardagsrummet, tavlor, lampskärmar, krukor och massa annat... det är bättre än julafton tillochmed ... hehe...
så jennifers kusin rebecca och jag får massa saker här... tack babe... <3

har varit på intervjun idag med, det gick bra tycker jag... de skulle ringa så fort de hittade ett uppdrag som passade till mig... de kan gå väldigt snabbt sa hon, så nu lär jag inte vara utan min mobil någon gång...

snart ska jag åka o hämta jossan... sen blir det vidare till sommen igen o fixa med datorjäveln... fan vad trött jag blir på att det aldrig ska funka... men idag ska jarmo hjälpa mig med allting så inget blir fel... sen åker vi och hämtar älsklingen på jobbet o sen lämna pappas bil o sen hem.... då ska jag fixa med alla saker jag fått tänkte jag, om jag inte gör det imorgon när ingen är hemma =) har världens planer här ju...så hoppas jag att jennifer kan komma hem till mig i morgon och hjälpa mig, hon är bra på sånt här me inredning...

mysdag igår hela dagen... älsklingen kom hem tidigt ... sen hämta vi jossan, sen blev de en sväng till sommen igen haha... lisa blev så himla glad när jossan var med... såg verkligen lyckan i hennes ögon att träffa henne igen... då blir man glad!

nehe nu ska jag vara lite social här och sen ska jag åka...

Älskar dig min prins!

Pussss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va gött om du får lite jobb snart då =) vi får ta och ses snart med, sola lite ;) puss

2008-10-22 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0