Meeen

alltså jag förstår ingenting... ska inte dom närmaste bara hjälpa och stötta? men det är bara motgångar hela tiden, jag får ingen hjälp och inget stöd längre... bara nej, lev ditt eget liv i stort sett och be inte mig om saker o ting för jag tänker ändå inte hjälpa dig...

Väntar på att IA ska komma hit o dricka lite kaffe nu, sen kommer viktor o jennifer o hämtar mig... ska sova där i natt... blir lite bättre än att åka hem ikväll igen o sen tillbaka till motala imorgon bitti när jag vaknar igen... är ju lite mycket resor fram och tillbaka... ska även låna en skruvmejsel av honom så jag kan byta skal på min mobil... hoppas han kan fixa de åt mig =)...

Leona är här... haha fan vad den ungen kan prata alltså... inte tyst en sekund... men de är allt bra mysigt de med ibland... hon berättade precis att min bror brukar kittla henne hehe... och att han är så busig... hon ska få en helikopter som är rosa och en bärbar dator som funkar säger hon här haha... SÖÖÖT...

Nehe om man skulle packa lite kanske... åker i mysbrallan iaf... de är skönt, tror väl inte de händer allt för mycket ikväll så uppklädd behöver man ju inte vara direkt... =)

Jag vill ha min älskling här hos mig nu! när de är så här o jag mår som jag gör nu så är de inget roligt att va ensam... saknar hans kramar, och höra att han säger att allt kommer ordna sig och att vi ska lösa de här tillsammans... Älskar dig och tack för att du finns min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0