Men somna då för helvete

                                   Ingen behöver läsa, står säkert bara massa onödigt tjafs i alla fall...

Jag får panik snart... jag kan inte sova... har sett fem avsnitt av one tree hill nu... det här är ju precis värdelöst... Och ja jag är säkert jätte fjantig som har svårt att sova utan Dhaniel... men ingen god natt puss, ingen god natt puss, ingen som säger jag älskar dig... plus att de blåser så de känns som om hela huset skakar... det är ju så gammal med så det kan säkert ramla ikull om det vill det... Lustigaste ljud jag någonsin hört är det iaf!

Hade säkert varit lättare att somna med ifall jag hade något vettigt att göra om dagarna, men det har jag ju inte heller... men förhoppninsvis får jag börja jobba på lernia, måste tjäna pengar! måste ha nåt att göra!
Jennifer och jag har diskuterat lite om Norge... Det vore ju hur kul och bra som helst att jobba där, och boende lär ju fixa sig ganska lätt oxå tror jag eftersom att christian jobbar och bor där! Men jag vet inte, då lär jag ju få träffa Dhaniel ännu mer sällan än vad jag gör nu... Men jag vet inte, får prata med tomas o christian ordentligt och se vad som finns att erbjuda!  Undra i fall jag ska ge mig på att sy upp mina gardiner imorgon, håller på att få panik när dom är 7 meter för långa... Köpte ju sånt där band/snöre vad det nu hette som man bara lägger på gardinen och stryker... så de är ju rätt smidigt... men mamma är duktigare på det där så kanske är bättre att vänta ändå, jag kunde lämna dom hos henne bara jag mätte längden så skulle hon fixa det där åt mig... Underbar hon är då! Har ju hjälpt mig med i stort sett alla gardiner... förutom de som jag har satt i sovrummet, och det är en stor skillnad kan jag säga! Men man måste ju försöka för att lära sig liksom =) den ena lite längre, och den andra lite kortare...

Ska färga minis hår i morgon när hon kommer hem från ödeshög vid två... ska låna lite färg som blir över tänkte jag, mitt blev lite orange sist så tänkte fixa till det...

Har tio minuter kvar på sista avsnittet på säsong fem nu så ska väl se klart de och sen försöka sova... måste kolla ifall jennifers gossip girl funkade med...

Säger väl God Natt då för andra gången idag!

Jävla skit vad jag saknar dig, vill somna i dina armar!!!   


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe men One Three Hill äger juu;D då har du ju nått för dig af;P Själv så sitter jag och söker igenom varje klädeskedja på internet när ja inte kan sova haha de blir inte bättre av att se massa snygga kläder;P

2008-10-15 @ 19:15:28
URL: http://jessicageorgio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0