snart onsdag =)

Åkte in till jennifer direkt när jag vaknade i morse... blev bjuden på frukost först... sen blev det en tur in till stan... gick runt i några affärer och tittade lite... skönt att bara strosa runt och prata lite skit... fick även träffa jenny en snabbis med, jag är glad för det lilla... sen åkte vi vidare hem till pappa och marie där det bara var marie hemma... skulle hämta gardinstänger, var där ett bra tag och pratade och så... hon är sååå bra marie, så glad för pappas skull! <3 Efter det åkte vi vidare till micke och vidar... haha stackars barn blev livrädd för mig först, men efter några minuter satt han bara och skrattade åt mig, kastade en festis på honom, tom såklart hehe och de tyckte han var jätte roligt, men de kanske var speciellt för att hans mamma sa åt honom att man inte fick göra så =)... Tack för idag gumman, måste vi göra om snart igen!

Åkte hem för att fortsätta med mina gardiner riktigt nöjd blev jag faktiskt... så nu är det klart överallt... funderar på att byta i lilla hallen eller vad man säger här uppe... men de får bli vid ett senare tillfälle =) städat och dammat och grejat har jag hunnit med oxå. tvättat och plockat in tvätten... duktig så alldeles... =) ska byta i sängen imorgon med tänkte jag, så det är rent och fräscht tills min lilla familj kommer hem... FAN vad jag saknar er just nu... men bara några timmar kvar så har jag er här, fan vad jag ska hålla om er... fick jätte gulligt sms av älsklingen förut, gör att jag saknar honom ännu mera... och helgen som var är verkligen bästa på länge... alla ord han sa allting alltså... massa kramar och mys hela tiden...

Ia och Mathias och Leona har precis varit här oxå... vi åt pommes och korv och tittade på TV... trevligt! <3

pratade precis med jennifer itelefonen med... får ju inte bryta traditionen med rök och telefon... iofs rökte jag inte nu för jag är för trött och precis borstat tänderna, men jag var ju lite social iaf... händer iaf minst en gång om dagen att vi röker och pratar i telefonen, det är fina grejer det =)... <3

Nehe om jag skulle kolla ett avsnitt OTH innan jag somnar... kanske rent av blir två stycken =)... somnar nog till något av dom som vanligt och vaknar av att datorn är lite i vägen när jag sover hehe...

Fan det är verkligen skönt att skriva blogg... bara få skriva av sig lite... säkert många som stör sig på att jag skriver massor om dhaniel hela tiden, men det är ju så jag känner och duger det inte behöver man ju inte läsa..


   Fan Vad Jag Saknar Dig Baby! En heldag snart! TACK!!!



 Haha älsklingen står på huvudet =)... Always And Forever... <3


   Tack för idag snuttan! Looove


God Natt Världen!


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha,snygg bild på mig :p

den på dig och jenny är jättefin,ditt hår är kanon där..mer utsläppt hååår :D

2008-10-07 @ 22:42:27
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

det är bara platta o se glad ut :P



2008-10-07 @ 22:47:32
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jennifer du skämtar? den bilden ser jag förjävlig ut på. Men elin du e jätte fin, morr! =)

2008-10-08 @ 10:02:03
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/
Postat av: elin

haha jag tycker ni är skit snygga båda två... jenny de där är ju en vanlig pose ifrån dig =)... morr morr haha

2008-10-08 @ 11:27:44
URL: http://whisperinthenight.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker som jennifer.. skulle precis skriva att det va en fin bild på dig och jenny och nova... och att du va skitsnygg i håret =)

2008-10-11 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0