Städdag

Idag har jag och jennifer varit i jennys gamla lägenhet o hjälpt henne me städningen hela dagen... var faktiskt riktigt roligt där... o underbart att träffa mina vänner tillsammans igen! mycket skratt, mycket prat, och lite mindre städning... men bra gick det iaf =) inte alls mkt kvar nu, vi ska köra klart imorgon bitti... sen blir de stan o FIKA... den är efterlängtad kan jag säga... HAHa blev tre stycken fika raster idag... först wienerbröd, krämbulle o cola, sen blev det bullar o festis o lite senare kom mamma o aaron me tårta o festis... hehe det var inte helt fel det... 

Barnvakt till helgen är fixad iaf, så örebro blir det =) fan så underbart... saknar min älskling massor...
ska åka tåg dit, eftersom våran bil inte fungerar, och mycket billigare blir det oxå...

I morgon ska jag till södra o träffa mia på östgöta städ... ska få arbetskläder o lite sånt, sen ska lillebror jennifer och jag till mamma o äta middag... sen ska jag åka hem o träffa ia... snacka lite skit o sånt...

Sitter hos jennifer o lillebror o äter pan pizza me vitlöksdressing på =) fina grejer det... ska gå till östenssons strax o köpa chips, dip o cola... fan ska jag orka äta ännu mer? tror inte det... haha men en cola iaf de måste jag ha...

nej nu ska jag äta färdigt o sen ska vi ut en sväng då...

Du är mitt allt och lite till...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy faaan vad du flötar idag då =) Tack för hjälpen idag!

2008-10-28 @ 21:59:51
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0