Fuck This Shit

åhh jag hatar det här... varför kan det inte finnas ett jobb där älsklingen kan jobba hemma jämt? det är faktiskt inget roligt när han bara är hemma varannan vecka... plus att han jobbade extra förra veckan o inte kom hem förrän på onsdag kvällen =( men jag hoppas våran kadett blir lagad så fort som möjligt i veckan så jag kan åka dit...blir väl på fredag eftermiddag i såfall eftersom jag har möte på arbetsförmedligen vid tio först...

Sitter hemma hos mamma nu och ska äta mat snart... ska bara invänta viktor o jennifer först... jag är inte jätte social när jag sitter här, men hon springer runt och grejar med massa annat ändå, sin symaskin och massa sånt!

tänkte börja kolla på ett one tree hill avsnitt med ... ska få fler av jennifer när hon kommer oxå, bara hon INTE glömmer sin dator... har bara fyra avsnitt kvar på säsong fyra nu, iofs hade ju hon bara tre avsnitt på säsong sex men bättre än inget iaf...

Anna och Ia kommer hem till mig vid sju ikväll oxå... kanske ewe med, men hon visste inte än... blir en solning iaf de är jag säker på, mini ska nog oxå med o sola =) Har hjälpt mini färga sitt underhår idag med, jätte fint blev de, så ska vi fixa hennes blonda oxå... sen åkte vi vidare till mjölby pratade me ucke lite, sen vidare till ödeshög... spillde glass överallt gjorde vi med, hela bilen typ haha den som va så fint städad...

Jag ser fram emot Torsdag!!! förhoppningsvis...


Sen hoppas jag att de är klara me min o älsklingens bil snart med, de kan ju inte va så svårt att fixa den, iaf inte för en bilmekaniker =)... Ska sälja polon i morgo med, fan vilken bra affär det blev =)

nu ska jag kolla lite one tree hill tänkte jag!

Älskar och saknar min dhaniel massor!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0