Lördag

Då var det lördag igen då... fan vad veckorna går fort... iaf när älsklingen är hemma... annars känns typ en vecka som en månad ibland... har varit i jönköping och hämtat en bakruta till våran nya polo som vi äger tillsammans med ia och mathias... köpte den billigt och ska försöka sälja den dyrt... männen i våra liv har sina planer och jag lägger mig inte i längre...  Han får styra bäst han vill med sina bilaffärer...

Spelade alias igår med baby, ia och mathias, fan dom tyckte de var riktigt roligt våra karlar =) och duktiga så alldeles var dom oxå =) blev lite alkohol till det med... så de måste vi göra om... får ta me de till sviten nästa gång o köra de där... sen måste vi spela lika par leka bäst oxå!

Funderar på att åka till lundbybadet och bada lite med småflickorna... stänger fem så hinner ju en stund iaf, om vi inte kanske ska ta busfabriken och simhallen imorron... ska ringa och samtala lite me Ia om de tänkte jag...

har städat hemma lite nu, så nu är de rent o fint... som vanligt =) tvättat o styrt lite med... funderar på ifall jag ska lägga upp mina gardiner, annars får mamma göra det, blir lite bättre då... =)

bakade en kladdkaka förut med, och expert som jag är så blev den INTE kladdig ... vet inte vad jag gjorde för fel...

näää nu tänkte jag gå ut och be baby fixa egna köttbullar, dom är sååå goda!!! sen hans gräddsås till det och potatis... de blir fina grejer det... =)

Ha en fortsatt bra Lördag alla, det ska jag ha iaf =)

Min familj betyder allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0