You´re not even worth it

Nyss hemkommen från motala... varit på röntgen... gick snabbt och var inget fel på mig... visst har ont i ryggen o nacken men de går över med tiden... har ju problem med ryggen innan oxå, så de här gjorde ju inte saken bättre...

Var med om en olycka igår... förstår inte hur man bara kan köra rakt ut alltså? och så snabbt? jävla smäll de blev... o mathias bil är absolut inget fin längre, så jag hoppas att försäkringen täcker allting så de går att laga eller att han får ut pengar så han kan köpa en ny bil...

inte sovit en blund i natt, var helt ensam med och de var jätte jobbigt... legat o kollat på one tree hill hela natten... sorgliga avsnitt var det med... fan så jag såg ut i morse alltså... usch... det här har nog satt sina spår ett tag framöver... men jag förmodar att det går över med tiden!

Snart ska jag hoppa in i en dusch, ska bara vänta på att jennifer ska ringa så ska vi prata lite först!

Sen göra mig ordning och redo för en natt med älsklingen... eller tre nätter blir det ju =) kommer bli helt underbart att få ligga i dina armar... jag behöver verkligen det! älskar dig något otroligt... och tack för ditt stöd i natt... jobbigt att du inte var hemma då, hade verkligen behövt dig i natt som var...

Ia ska följa med oxå... så hoppas det blir lika roligt som förra gången och gången innan det =) men det lär det bli... kameran är nerpackad oxå, så de blir perfekt =) ska ta med mig min likör 43 och smutta lite på med tänkte jag... har köpt whiskey och öl till grabbarna och även en present till min älskling, en parfym som luktar hur gott som helst!!!

Har fått hjälp av mamma o ia och sätta upp nya gardiner i köket med... köpte nya gardiner till vardagsrummet igår, så bytte de och satte dom i köket i stället... sen har jag även köpt en gardinstång och sånna där som man sätter längst ut på gardinstången vad de ´nu heter =) ser ut som små korgar iaf, jätte sött... så de blir fint i sovrumet med, har ju inte haft gardiner där än men de har gått bra ändå, men nu kände jag att jag behövde, så pappa har sågat av min andra gardinstång jag hade hemma så nu blir det helt perfekt =)...

nehe nu ringde jennifer så nu ska jag prata lite... och sen bär de av till älsklingen i kolmården =)

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad hemskt! Hoppas du mår bättre snart! Hmm kan det vara gardinknoppar :P

2008-10-02 @ 17:52:02
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0