...Böööööööööh...

Då var man ensam igen då =( och nu är det 10 dagar kvar till älsklingen kommer hem igen... men åker väl dit på pnsdag eller torsdag och spenderar ett par nätter där =) har ju spel som måste spelas och lite sånt ...

Helgen har varit bra, har hjälpt viktor och jennifer att städa ur gamla lägenheten, fick även se den nya, himla fin måste jag säga =) sen blev de fest i lördags kväll... efter mat och mys med Ia och Mathias... kom hem rätt skapligt och gick och la oss ... vaknade och mådde inte allt för bra igår hehe, men man får skylla sig själv, spelade på betway med älsklingen och tog de bara lugnt, sen gick vi upp till ia och mathias, beställde mat och bara tog de lugnt... sen åkte pojkarna vidare in till vadstena och lagade bilen, så nu funkar den iaf, ska göras nåt mer i borghamn nu i veckan så jag fick låna mattes bil snäll han är =) ia jag och jossan åkte in till motala, solade och tvättade bilen... sen hem och äta kvällsmat och titta lite på tv... sen blev de sovdags, trött som fan...
Har varit en bra helg iaf, och mycket mys...

Vet inte vad som händer i veckan riktigt, ska troligtvis in till jennifer imorron, och så kanske de skulle bli nån spelkväll i veckan med, om vi hinner vara med innan vi åker, så svårt att få alla att kunna va med...

Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill tänkte jag, kanske sova en sväng till bara och sen vänta på att Ia ska vakna så får vi se vad vi hittar på sen! Jag skulle absolut kunna tänka mig att åka till kolmården redan idag hehe... Fan jag hatar att vara utan min älskling, helvete... men men de ska nog gå!

Kommer lite bilder från helgens fest snart med!

You are all I ever Wanted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0