Då var det Fredag

Nu får den här helgen inte gå fööör fort! Älsklingen åker på måndag igen och är borta en vecka... men vi ska ju som vanligt åka och hälsa på =) det är helt underbart då! Vi fyra har så otroligt roligt tillsammans oxå!  <3

Ska hämta babe snart, slutar klockan ett idag, skönt... sen ska vi hämta jossan i skolan klockan två... skönt att få lite ensamtid med honom då, blir ju tyvärr inget annars... men men... därför är de väldigt skönt när vi åker och hälsar på där de jobbar, för då är det bara han och jag...

Ikväll ska vi upp till Ia och Mathias och titta på film...

Förkylningen är lite bättre än igår... Usch igår mådde jag verkligen dåligt... men lite bättre idag iaf... gick och la oss i soffan vid åtta och tittade på idol, sen gick vi och la oss... tog inte många minuter innan jag somnade inte!

Nu måste jag sätta på mig lite andra kläder... kan väl inte gå runt i pyamas hela dagen... även fast det är jävligt skönt =)

På söndag ska vi åka till farmor och äta mat... stekt and, potatis, sås och gelé... finns inget godare, och älsklingen ska få smaka det oxå... =)


 Hehe lite nyvaken... =) Älskar dig min Dhaniel över allt annat! Du gör mitt liv värt att leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0