Ett äventyr i sommarbilen!

Haha då var vi påväg mot Kolmården.... =) Fanns inget annat alternativ än att ta caben... kallt är de, men inte värre än när vi åkte hem från Lappland hela natten... lite varmare nu faktiskt.. vinterjacka, mössa och vantar... Även en påse chips och en cola... haha vilket äventyr...
Blev att stanna till hos sussie i linköping, så nu sitter jag här och bloggar lite, när Ia och Sussie väntar på att kaffet ska bli klart... 
Kameran är nerpackad oxå, den får man inte glömma... Fast de gjorde vi först så vi fick vända, men hade inte kommit så långt som tur var... Systemet är fixat med så ikväll blir det att inta lite alkohol... de är alltid fint... sen väntar sängen där älsklingen ska värma mig hela hela natten... för de lär behövas efter den här åkturen... Jag längtar verkligen, till den trånga 80 sängen =)

Är ändå rätt roligt att se människor som åker förbi i bilar MED TAK, när de skrattar åt oss... men vad gör det hehe... bara hälsa och se glad ut =)

 Nehe kanske skulle vara lite social nu ... Bloggar mer på söndag igen när vi kommer hem.... Hoppas på att calle kommer hem snart med, så han kan fixa ljudet på min dator så vi kan kolla på One Tree Hill avsnitten när våra älsklingar jobbar...

Hööörs då!

Over and out...

Kommentarer
Postat av: jannike

Haha, jag skulle vilja se er! Kan du inte ta ett kort!! Hihi

2008-09-19 @ 01:04:29
URL: http://augustibebis.babyblogg.se
Postat av: emmzy

såg inte din kommentar förrän nu :) men yes, bilden var klockren! Det var supertrevligt sist!

2008-09-19 @ 14:27:03
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0