Ett äventyr som sent kommer glömmas! 12 h i en bil =)

Har haft en helt underbar dag! Med mina underbara vänner! rök på bänken, solning, två resor till linköping, hål i örat, fika, mc donalds och sist en sväng till mamma o tomas och dricka lite kaffe! Saknar min älskling massor såklart, men i morgon får jag äntligen träffa dig, bara inte kaj ska stanna över natten men de hoppas jag inte han gör... vill bara ligga och kramas med min baby...

Blev ett köp av byxor idag med... I morron ska jag till farmor, ska åka till kyrkogården till farfar och sen hem till henne och äta middag... mysigt så =) sen ska jag hämta IA och vi ska bege oss till motala på arbetsintervju... får väl se hur det går... sen hem till skänninge o göra sig ordning och packa lite, sen åka iväg mot kolmården... lämna av sussie och leona i linköping med... hon ska ju vara barnvakt tills på lördag morgon =) blir en fin avslutning på den här veckan...

Sen kommer mina vänner på fest på lördag... ska bli skiiit kul verkligen... Speciellt att festa med Jenny igen, det var allt för längesedan nu så de ska bli jävligt roligt faktiskt... jennifer, ia, mini, ewe och förhoppningsvis sussie kommer oxå... micha och emmzy kanske kommer oxå, hoppas kanske det kommer lite fler =)

Nehe nu ska jag röka, sen skölja ur min inpackning sen ska Sussie klippa mig lite, blev inte så bra hos frisören senast så de ska hon rätta till nu =)
Sen ska vi kolla på Beck filmen som vi inte såg klart igår... sen tränga ner oss i sängen alla fyra, myyysigt =)

Älskar mina underbara!
Dhaniel, du är mitt allt, saknar dig fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0