Födelsedagen

Födelsedagen blev lyckad... Tack alla för alla fina presenter, jag blev jätte nöjd... Och så måste jag tacka IA för all hjälp, hade inte gått utan dig... tack pullan <3

Gick och la oss vid halv åtta igår när alla gått hem, fan så skönt det var, var jätte trötta båda två... låg och prata och myste till klockan halv elva nästan sen somnade jag gott på hans mage... jag bara ÄLSKAR dig hur mycket som helst...

nehe nu ska jag se om mini är vaken, sen ska jag försöka hitta lite saker till bilen...
måste in till motala idag med, ska köpa min jacka för presentkortet jag fick av mamma...

Kommer lite bilder från kolmården och min födelsedagsfest lite senare...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0