Fortfarande söndag

Faaan den här dagen har varit otroligt lång... ska ringa min kalsongnisse snart igen iaf =) haha... fint namn Ia kom på =) ska se om jag kan få min man till att börja laga mat i kalsonger här hemma med som han gör i sviten ;)
HAHA

Den här dagen har varit mer än aktiv... I morse började vi med att plocka iordning hemma hos Ia lite... sen vidare hit och började baka... trodde jag fått urinvägsinfektion, kändes precis som de, ringde 1177 och vad säger hon där då, ta två alvedon och drick en liter vatten nu på en gång, och så ringer du senare ikväll om du får feber och frossa... jävla idioter... och hur lätt är de då att dricka en liter vatten på en gång? men som tur är känner jag inget längre så de gick väl över... förhoppningsvis iaf... Känner inte av de något nu så det är väldigt skönt...
Har gjort bullar för andra gången i mitt liv, hehe och dom blev över förväntan faktiskt =) mamma var tvungen att åka förbi här och provsmaka dom innan jag ska bjuda på dom i morron och de tyckte bullarna blev jätte goda =)

Efter bakningen blev vi väldigt rastlösa satt ute och kom på att vi skulle klippa gräset och köra med trimmern... sagt och gjort... rensat ogräs och klippt gräset har vi gjort med, fint blev de... stackars Ia som är rädd för de små maskarna som kryper runt, blev några skrik kan jag lova... haha men tack för hjälpen idag baby, utan dig hade de inte gått så här bra! har även städat av här hemma med, bara jossans rum och skura golven kvar... måste ju se reko ut i morgon när folket kommer hit =)...

Mamma, tomas, marie, pappa, eivor och farmor kommer på dagen, och senare på kvällen kommer ucke, mini ia mathias, leona, lillebror o jennifer hit och firar mig... hoppas på en bra dag! känns ju inte riktigt som att man fyller år... är ju som vilken dag som helst känns det som! men man är ju inte liten längre, så är väl därför =)...

Ía sitter och spelar lite gitarr och jag sitter här och bloggar lite... ska straxt ringa älsklingen och säga god natt till honom, sen hem till Ia och titta på Beck =) de är fina grejer det... sen sooova... o sen i morgon är äntligen älsklingen hemma igen, och jossan kommer hit med, då är hela familjen samlad igen... iaf en vecka sen blir de tomt igen =( men då bär de av till kolmården igen även för ia och mig... självklart =) och de blir förhoppningsvis lika underbart som den här gången! =)

Nu ska jag byta av ia här så jag oxå får spela lite gitarr =) ... men hon byter inte låt tjejen, hon kan ju den där nu säger hon, och ska ha jätte bra på den innan hon lägger av... kanske bäst att gömma gitarren nästa gång =) ...nejvars du är så duktig så min lilla pulla =)

PUUUSSS OCH KRAAAM

 

You are my sweetest love, this love ...
I always wanna hug,
because I really love you,
the world just has to know.
I'll do anything for you,
there is nothing I wouldn't do.
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Dhaniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0