Gå upp nu vi ska åka om 5 minuter...

skjutsade älsklingen till jobbet vid sex så kom hem igen för en liten stund sen... så nu ligger jag med datorn i knät i sängen och tänkte titta på två avsnitt av våra bästa år =)
Sen ska jag ringa min mor och fråga om vi ska åka till karlssons hon och jag och titta lite... måste ha lite hygienartiklar och sånna grejer ... och så kan de ju va roligt att åka och kolla bara vad de finns för grejer... kanske blir att jag åker med Ia och Mathias annars...

På lördag blir det fest =) Mini fyller 18 så vi ska dit och dricka lite =) niiice... ska bara fixa barnvakt men de ska ju inte va några problem =)

Var hos mini och ulrick igår kväll och tittade på film, sista irene huss filmen, den var sådär faktiskt, hände ju typ inget... men men inte så lätt heller att förstå filmen när de ska pratas konstant hela tiden =) Var tyst nu Elin annars får du inget haha... okej jag ska försöka...
Sen gick vi hem och la oss, så himla skönt att få ligga med baby i våran säng, tätt ihop, pussar och kramar... åhh jag älskar dig sååå mycket!
Ska hämta honom igen vid fyra då ska vi även hämta jossan hos mormor...
I helgen ska våran bil lagas! bra, och fan ta den om den går sönder igen!!!

Kaj skulle på sprängutbildning med om två veckor och då måste dhaniel och mathias dela upp så de med jobbar, så dhaniel åker på måndag och sen borta till onsdag eftermiddag veckan efter, Fan ibland hatar jag det där jävla jobbet,även fast de ger bra pengar... men va fan ...
Ska ta med oss Alias nästa gång vi åker upp dit, lite alkohol och alias är inte helt fel =)

Nej nu ska jag kolla på våra bästa år och vänta på att mini ska komma... hon är ju en sån där kaffekärring som måste ha kaffe och vad gör man inte =)

Without you I wouldn´t survive!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0