Hemma igen =(

Jaha då har vi kommit hem igen då... eller det var ett par timmar sen nu... åkte rätt tidigt i förmiddags... städade och grejade lite bara innan vi åkte... fint blev de =) stackars älsklingen hade jätte ont i ryggen idag, och har typ inte sovit på hela natten och kunde knappt gå heller... stackarn! ska ge honom en ordentligt massage i morgon när han kommer hem! försöker få honom till doktorn, men det är ju ungefär lika lätt som att få en gris att flyga...

ska åka in till vadstena strax till anna och hämta lite saker... Tack gumman =) och tack för spelet med, fan vad kul... Alias... en rejäl tjejkväll snart och spela spelet de blir kanon de =) ...

kanske blir pizza, lite god dricka och alias i helgen med ia och mathias... de vore väldigt roligt... annars får vi ta de nästa gång de jobbar... är lite lättare då på alla sätt faktiskt... men hoppas de blir i helgen oxå!

Det var inte så farligt att åka cab ändå faktiskt, var inte så kallt som vi trodde, men mössa, vantar och vinterjackan var på...

när vi kom fram i torsdags så drack vi lite... de var fint de =) gick och la oss, massa myyys... finns de nåt som är så underbar än att höra dig säga att du saknat mig massor och att du blev så glad när jag ringde och sa att vi skulle komma, att du bara skulle få ligga nära mig och hålla om mig... det värmer överallt kan jag säga...

Jag har lyckats få igång ljudet på datorn igen med, helt själv för fan! laddat ner drivrutiner och installerat och grejat, så nu funkar det igen =) gjorde bort mig med one tree hill smart som jag är, men ska åka till jennifer en dag i veckan och lägga in igen... sorry honey =)

sitter uppe hos ia nu och kollar på one tree hill... är ju iofs säsong sex eller något, har ju missat ett par, men ska ta igen dom sen, fan det är så bra =)

Vill se sista säsongen på OC med, det enda jag inte sett där än... men får väl se hur det blir med det...

Nu är det bara några timmar kvar till älsklingen kommer hem igen =) ska hem sen när jag varit hos anna, fixa sista tvätten och bädda rent i sängen, så det är fint och rent och fräscht tills familjen kommer hem i morgon!

   Älskar dig min prins!!!


Kommentarer
Postat av: jannike

Har han klippt håret?:-)

2008-09-22 @ 05:10:36
URL: http://augustibebis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0