Hemma igen

Både bra och hur jobbigt som helst... Det bästa är ju att ikväll samlas alla mina underbara tjejer på fest hemma hos mig... helvete vad kul det ska bli... o kameran i högsta hugg ska vi ha oxå =)

Har haft de mest underbara dagarna någonsin den här veckan... allt har varit kanon helt jävla perfekt... så skönt att ligga i dina armar, höra dig viska att du älskar mig och har längtat efter mig... haha blå skåpet, det var en upplevelse det, och de måste göras om =) får blogga mer om det här i morron hände en del saker på vägen hem kan jag lova... och jag kan säga att jag nog fan aldrig mer ska köra bil =)

Nu måste vi dra oss... ska upp till ulrik och hämta leona, sen iväg med henne till mormor lena och sen hem till mig, byta om göra oss ordning äta något och sen börjar den efterlängtade festen...

Älskar dig dhaniel, du betyder så fruktansvärt mycket för mig. älskar verkligen allt hos dig, utan dig vill jag inte leva! Tack för tre helt underbara dagar...

Party on dudes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0