I will love you ti´l the day i die

Jaha då var man ensam igen då... Världens mysigaste kramar och pussar innan du åkte... Älskar dig verkligen... Men på torsdag ses vi igen, och jag hoppas tiden dit går väldigt fort, och då blir det massa mys... bara du och jag, och det behövs verkligen...

Visst jag skrev ett inlägg häromdagen, kanske man inte ska skriva så personliga saker när typ hela Sverige kan läsa... men jag var tvungen att skriva av mig lite... kände inte för att prata speciellt med någon då... det var för mycket helt enkelt... helgen har inte riktigt varit så jätte bra... det tog ett tag innan du kom till insikt, men när du väl tänkt till lite förstod du att det var jag som hade rätt... och det märktes igår att du förstod det oxå... Det fanns två personer som verkligen brydde sig då och det är så skönt att veta... för er två vill jag aldrig förlora... ni betyder så otroligt mkt för mig. Tack... <3

Jossan somnade själv igår kväll i sängen så älsklingen och jag hade tid på oss att vara lite ensamma... tittade på söderkåkar sen gick vi och la oss och pratade lite och bara myste... min lilla igelkott =) haha...

Var hos farmor igår... åt stekt and så jävla gott är de, godare mat finns inte =) baby, jag, pappa och marie var det som var och hälsade på, var där flera timmar och pratade och hade det jätte trevligt,ska faktiskt ringa farmor sen och tacka för igår och säga att de här måste vi göra flera gånger... Sen åkte vi hem och fortsatte storstädningen här hemma som vi börjat med på morgonen, rensade ut lite skåp och sånna grejer... skönt att bli av med lite... så mkt skräp man samlar på sig alltså... tänkte jag skulle gå ut om en stund och städa till boden lite... den ser för jävlig ut, där vi hade det så himla fint för inte alls längesedan! Städade även och gjorde ordning jossans rum, ska in en säng där snart med =) och hon har redan bestämt vad för påslakan och sånt hon ska ha...

IA skulle ringa när hon vaknar med, och det kan ju ta typ fyra fem timmar till, för den grisen sover ju mer än andra hehe... fast är ju våra bästa år snart haha så kanske skulle städa lite innan det tänkte jag...

ska försöka få tag på pappa nu, behöver lite hjälp till helgen men får väl se hur det går... men bra hoppas jag! ikväll blire film med IA med, kommer inte ihåg vad den hette riktigt... men en dramathriller var det iaf tror jag...

Tänkte jag skulle nämna några ord om mina alldeles speciella vänner... behöver faktiskt göra det ibland, så de verkligen vet hur mkt de betyder!

IA- min fina ängel, vet fan inte vad jag skulle ta mig till utan dig... du betyder så mkt för mig... våra resor överallt hehe... Älskar dig gumman!

Jenny- Pill och Pull föralltid... det kommer vi aldrig undan =) Tiderna med dig kommer jag aldrig glömma! och bättre vän kommer jag aldrig hitta heller...även fast vi inte träffas så ofta är du och förblir den bästa vän jag har! <

Jennifer- Min bror kunde inte hittat en bättre tjej! är så glad för att du finns i mitt liv! bryr dig alltid, och ringer och frågar hur man mår och så! Det betyder så himla mycket ska du veta! Jag finns alltid här för dig oxå! Tack gumman <3

Mini- Min lilla kissemurra och kaffekärring =) haha... har alltid så kul med dig, lika impulsiv som jag =) och nu är även du skänningebo... =)

Sussie- Min prinsessa, du är en liten galenpanna du som precis som jag tycker om impulsiva saker, envis som fan och helt underbar... Det är bara säga till om du behöver låna duracell laddaren =) haha... love you

Anna och Ewe- Vi kommer alltid vara vänner, träffas tyvärr inte allt för ofta men vet iaf var vi har varandra, och det är så det ska vara! Anna och jag har ju känt varann sen vi var små och började ettan och det håller fortfarande i, även fast du bodde i luleå hade vi kontakt på både telefon och internet... det är äkta vänskap det ...

Dhaniel- Min älskling... Utan dig vill jag inte leva... Jag älskar dig så otroligt mycket... Förstår inte hur det fortfarande kan pirra i kroppen efter två år tillsammans, men det gör det verkligen... min kärlek till dig är enorm... Älskar dig min igelkott, med eller utan hår ;)

Nehe boden och cigaretten väntar...

JAG ÄLSKAR DIG!!!


 Äkta vänskap föralltid... <3<3<3

Kommentarer
Postat av: sussie

tack för de fina orden om mig gumman=) I love you.. Ibland behöver man bara ngt uppiggande för att orka ta itu med allt.. finns för dig alltid.. pözz

2008-09-15 @ 07:42:23
Postat av: jennifer

älskar dig också!<3

2008-09-15 @ 14:58:25
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har jag hittat till din blogg med, kände inte ens till att du hade nån först.. men så kommer man in och får läsa så snälla ord om sig själv, så det va ju kul, tack =)

2008-09-16 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0