jag saknar dig för helvete

jag vill att du ska komma hem nu igen... saknar dig något enormt älskling... men på onsdag ses vi igen, mys för hela slanten blir det då!!! älskar dig över allt annat gubben...

kom hem från en heldag i motala precis... umgåtts me jenny, nova, ia och leona hela dagen... helt underbart har det varit... bara tagit de lugnt och strosat runt på stan fikat o grejjat!

nu ska vi äta lite sen bär det av till linköping och hämta sussie gumman , så blire pyamas, fim och mys  ikväll =)

nehe nu ska jag dra i mig min pan pizza och sen ska jag ringa älsklingen en sväng och sen till linköping...

Tack för idag mina underbara!

Älskar dig Dhaniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0