Sjuk =(

Först åker man på urinvägsinfektion som nu börjar bli bättre... fick äntligen medicin igår... och idag när jag vaknar har jag jätte ont i halsen och är förkyld... så nu känner jag mig typ helt orkeslös... gick upp vid sex och skjutsade älsklingen till jobbet, sen hem och sov lite och skjutsade jossan till skolan och nu är jag hemma och sitter här igen... Ska hämta jossan i skolan halv ett sen älsklingen klockan ett för då ska han på möte... hoppas de går bra! men de lär de göra! sen får jag hämta honom på jobbet vid fyra igen... ett jävla åkande alltså... men vad gör man inte för familjen! ska försöka hitta ett ställe närmare vadstena så vi slipper de här åkandet...

& igår så sa älsklingen till mig att han kanske ska sluta på stenteknik och börja jobba på galven på heltid, då blir de ju helt perfekt... få ha min finaste hemma varje dag... helt underbart ju!!! =)

ska väl försöka ringa och väcka mini nu tänkte jag... fan skänninge har ju öppnat solarium det är stort =) kanske inte ska sola idag när jag mår som jag gör men strunt samma =) jag gör det ändå!

måste till arbetsförmedlingen idag oxå... lämna in papper så jag får pengar från försäkringskassan och så... Köpte min efterlängtade jacka på HM igår med, den fanns kvar som tur var... men de var oxå den sista i min storlek... och alla grejerna till bilen fixade jag med, så nu funkar den som den ska igen =)

Without you I wouldn´t survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0