Söndag

Lite sådär smådålig idag då måste jag säga... Sitter uppe hos Ia... ska hem till mig snart och dra igång bakandet, känner jag inte ett dugg för kan jag lova... =) men det ska nog gå bra, ska göra en sorts kaka och sen bullar... och i morron fixar jag till kladdkakan... bättre göra de  i morron så slipper den stå över natten...

Kvällen igår var mycket trevlig faktiskt, massa musik, brudar och massa prat... ölspel oxå, haha det är farligt det, speciellt när man bara ätit lite makaroner på dagen...  Underbart att festa me min jenny igen med det var allt för längesedan... pratade massa gamla minnen och lyssnade på takida... de var väldigt fint det =)
Men det var roligt iaf, och jag hoppas ni andra hade lika roligt som jag... Tack för den här kvällen <3

Åter till resan från kolmården då, haha... Vi tänkte att vi lämnar våra älsklingar rätt så skapligt så vi hinner hem och slipper stressa genom dagen... var ju lite som behövde göras när vi kom hem...
Åkte väl vid ett sådär, och när vi har ca en mil kvar till Linköping, vad händer dårå? jo biljäveln stannar, fläktremmen har hoppat av och motorn kokade... jävla skit tänkte vi hur gör vi nu? ringer desperat till baby och frågar hur jag ska göra, och han säger att jag inte får köra en meter till med bilen. nehe vad kul tänkte vi ståendes på motorvägen...
Ringde upp Sussie och frågade om hennes calle kunde bogsera hem oss och det kunde han, snacka om räddaren i nöden, utan er hade vi inte kommit hem och jag är otroligt tacksam för hjälpen. TACK!
så från halv två ungefär tills halv fyra stod vi på motorvägen helt hjälplösa haha...
Och vad grejer det hände, först kommer polisen och stannar bakom oss i piketbussen, shit tänkte vi vad ska dom göra nu, ena polisen kommer fram, med hjälm, batong och grejjer haha... han frågade vad som hade hänt, vi sa som det var, och som svar fick vi jaha jag tänkte om det hade varit punka eller något kunde jag hjälpt er, men jag är tyvärr ingen mekaniker... nej det syndes lång väg haha =) men de var snällt iaf... han frågade även om vi hade en varningstriangel och den hittade jag inte, så de stod bakom oss ett bra tag och höll uppsikt över oss... finns faktiskt snälla människor...

Och sedan lite senare, åker ambulansen förbi, med blåljus... tänkte inte mer på de, förrän ambulansen blinkar och svänger in framför oss, börjar backa... shit helvete tänkte vi, höll på att dö typ visste inte var vi skulle ta vägen... ambulanskillarna gick ur bilen och kom fram tills oss och frågade hur vi mådde... Vi mår bra sa vi men bilen är det värre med... jasså sa den ena, det är folk som tror att ni är döda... DÖDA tänkte vi? har suttit och sminkat oss i bilen och grejer och rört på oss i stort sett hela tiden... men visst tänk om de hade varit en olycka, snälla människor där med som bryr sig... för de kunde faktiskt ha varit något allvarligt... men shit alltså, vilken dag... och stressad hem kände jag mig, mycket som skulle göras innan festen skulle starta... men jag hann gott o väl för mina vänner var lite försenade hehe men de gjorde absolut ingenting... =)

Sov hemma hos IA i natt, mycket skönare det än att sova här hemma ensam... har jag fan inte gjort på hela veckan, hehe måndag o tisdag hade vi underbart pyamas party jag ia och sussie, tack mina änglar, skit kul var det... och onsdag tills igår tillbringades i sviten... helt underbart har de varit... jag vill bara skrika ut hur jävla kär och lycklig jag är...  och de finns inget bättre än att komma dit där de jobbar och umgås med honom... Ia och mathias är helt underbara människor med, så jävla kul vi har... var och köpte lite alkohol oxå och de gick åt snabbt kan jag lova, tror inte de finns nåra par som pratar och säger sånt som vi gör ... tycker om er alla fruktansvärt mycket! blev en liten fylla där och massa snack, hur kul som helst har vi haft... spelat typ 20 omgångar yatzy har vi gjort oxå... =) tittat på tv, myst, haft det allmänt skit bra iaf! Vi har iaf skrattat väldigt mycket, och det behövs, känns som

nästa vecka blir det att åka tillbaka igen... bara bilen funkar igen... men de fixar nog min händige älskling i morgon =)

Riktig bakdag har vi här idag oxå... =) har gjort bullar nu och Ia har gjort sina goda kakor med... och nu ska det göras äppelpaj och hallongrottor... de kommer bli riktigt bra de här...

I morron fyller man år då, 23 år... så stor jag börjar bli =) haha... ett år närmare pensionen då! så blir lite kalas här i morron, bästa presenten är iaf att jag får hem min gubbe igen... =) mamma, tomas, pappa, marie, viktor, jennifer, ia, mathias, leona, farmor, eivor, mini och ulrick kommer i morron och firar mej...

Nehe nu ska vi fortsätta med bakandet oxå då, kommer upp lite bilder senare sen efter resan till kolmården...

Fick lite presenter igår med, ett par snopptofflor, haha fan vad snygga dom var =) kommentaren var, vi vet ju att du vill ha ett par tofflor och du tycker om snoppar... haha ja de var bra det =)
Sen  fick jag en hink med massa roliga saker, schampo, balsam, ansiktsmasker, tvättsvamp och massa annat smått och gott... sen fick jag även två stycken 200 g chokladkakor med...ni känner mig väl kan man säga =) haha...  är jätte nöjd med mina presenter... tack mina älskade vänner!

Nu är jag röksugen oxå... Hööörs då...

Jag älskar er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0