Tisdag kväll!

Den här dagen har gått fort och tur är det... Snart torsdag =) bara i morgon kvar sen får jag träffa min älskling igen... och jag längtar sååå mycket!!!

Sitter hos IA fortfarande med datorn i knät, har jag väl gjort i stort sett hela dagen hehe... varit ute en sväng med, var tvungna att gå till konsum... Sen när vi kom hem därifrån blev det spagetti och köttfärsås, gött så =) Leona ligger under bordet här på mattan och snarkar som en liten gris, trött så alldeles =)

Snart blir det idol och efter det den nya serien som börjar idag... ska ringa älsklingen snart med =)

Försökte få hem honom igår kväll och bara sova med mig, men han sa att det inte gick och tyckte jag skulle cykla dit istället... ja eller hur =)

Nu ska jag försöka  dricka lite kaffe tänkte jag, LITE kaffe, och MYCKET mjölk =) sen en cigarett på det oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0