Tisdag

Jaha vad gör man då? inte ett skit i stort sett... Är uppe hos Ia, suttit vid datorn sen 9 i morse typ, hehe fastnat för ett spel på facebook som inte är lätt att släppa =) Satt igår kväll med i flera timmar, med lite goda smörgåsar från ugnen med ost, marmelad och smör på... fint var det...

Tiden går så himla sakta med, men fan det finns ju inget att hitta på =( sugen på fika på lilla hem är jag, med en massa prat bara... underbart är det...

Får se om jag åker med pappa in till jennifer sen, måste ju ha skjuts hem i så fall... ska hämta One Tree Hill avsnitt tänkte jag, är ju helt såld i det nu med =)...

Ska gå och hämta Leona på dagis strax med... Busungen =) haha...

Jag saknar dig Dhaniel, men snart är det äntligen torsdag och då blir det maaasssaaa myyys...! Älskar dig min finaste!

Dax att spela lite igen kanske =)

Hade visst inget att skriva idag heller, får väl se om jag kommer på något mer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0