Torsdag morgon

Fan vad fort dagarna ska gå då... varit uppe sen sex var ju tvungen att skjutsa baby till jobbet, och snart ska jossan till skolan... idag går hon till tio över två iaf så då blir det inte så mycket åkande...

Äter frukost och ser barnprogram med lilltjejen nu... ska göra oss ordning snart och åka till Vadstena...
Sen ska jag hem och kurera mig, för fan vad dåligt jag mår... bläää... ska lägga mig i soffan under täcket o titta på våra bästa år... Hoppas på en solning senare sen med... Kanske iaf... var skit bra solarium här i skänninge, trodde ja inte, men dom funkade...

Och jävla röven rakade av sig håret igår med... jag tycker inte om killar med kort hår ju... men det är väl inte mitt hår du är tillsammans med? haha söt du är =) men jag älskar dig lika mycket för det!

IA har äntligen lagt upp bilderna från kolmården med =) fina bilder...

Var uppe hos Ia och Mathias och tittade på Idol igår... och ikväll ska vi äta mat tillsammans här hemma och se en film...

Ärligt talat tycker inte jag att det här funkar längre... jag hoppas det blir en förändring väldigt snart annars bryter jag ihop...

nehe nu måste vi göra oss ordning, måste köpa halstabletter innan med... och cigaretter till älsklingen...

  Blå skåpet =) Jävla skruvstäd haha...

 Finaste tjejen!!! <3

 Va fan sitter du i mitt knä för... gå bort det kliar på foten =) vilken tur att jag hittade en tandborste att klia dig med då mathias =)



 Stackarna som får jobba i regnet... men söta var ni =)

 Systembolaget i norrköping... bäst på att hitta är vi =)

Nu måste jag göra mig ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0