LÖÖÖÖÖÖÖÖN =)

Sitter här med datorn i knät och  tittar på one tree hill =) ska snart åka in till vadstena och hämta älsklingen och jossan, sen blir det snabbt hem och duscha så bär det av till jönköping =) Jag, älsklingen, jossan, ia, mathias, leona, casper, mini och ulrick =) kommer bli skit kul... ska shoppa lite tänkte jag, sugen på lite nya kläder, något litet iaf =) får se vad de blir...

Har varit på willys, city gross, ÖB och karlssons, med Ia och Mathias idag... så nu är all mat inhandlad och sånt, det är skönt att ha de gjort...  köpte lite presenter till min älskling oxå, hihi fint så... Tog massa kort när vi var och handlade hehe så tänkte lägga upp dom sen... ska ta me kameran ilkväll med tänkte jag, alltid kul med lite nya bilder... Tror att jag ångrar att jag inte köpte väskan oxå, men får väl kanske bli en annan gång, kanske hittar nån finare oxå =) Köpte ett spel med, lika par leka bäst, så det ska vi spela snart =) Ser fram emot lördag med, då blir det alkohol för hela slanten =) ska in till jennifer och lillebror på dagen med och hjälpa till med flytten, badrummet blev visst min uppgift, men allt för er =)

Pratar med pappa lite i telefonen nu... Fan jag älskar honom verkligen... ställer alltid upp, finns alltid när jag behöver honom... han har allt en pappa ska ha och jag är så glad att just du är min pappa! Jag älskar dig!

Nehe nu ska jag kolla klart one tree hill och sen åka in till Vadstena!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0