You are all I ever Wanted

Sitter uppe hos Ia och tittar på One Tree Hill ... Det är ju inget ovanligt nu för tiden =)... Är ju så jävla bra... är på avsnitt 19 på säsong 2 så har massa kvar att se så de är bra =) Får ta med mig datorn när vi åker upp till våra älsklingar i veckan och fortsätta titta på dagarna när de jobbar, och så varva med några parti yatzy med såklart =)

Håller på att tvätta lite samtidigt med, är lite lättare att tvätta babys arbetskläder i tvättstugan, än hemma... sen ska vi åka till mamma o tomas och äta middag... sen vidare in till motala för att träffa jennifer och förhoppningsvis jenny med... blir ett varv på stan säkert och kanske en fika oxå...

ska försöka få tag på mannen som säljer däcken också, han verkar inte vilja sätta på sin telefon... men snart så kanske... så då blir de en tripp till valdermarsvik om de finns kvar... måste till sommen med och hämta virusskivan innan hela datorn rasar ihop... så har lite att göra om man säger så...

Nu var avsnitt 19 kvar så nu ska jag fortsätta med det 20:e =) sen är de dags att göra sig ordning!

Älskar och saknar min älskling massor!

 Jag har absolut INTE gjort något =) Somnar man på en fest får man skylla sig själv... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0