ALLTID LIKA SVÅRT MED RUBRIKER!!!

Har precis varit ute på en morgonpromenad med Anna... Fan så skönt det är alltså, o vädret helt perfekt... Tvättar gör jag med, o tvätten hänger ute o torkar, finns de något bättre???

Om ett par timmar kommer älsklingen äntligen hem med... då ska han få göra klart akvariumet, för de var ingen lätt historia må jag säga... sen ska vi hämta jossan vid halv tre med... =) sen hoppas jag verkligen våran bil är klar idag, så vi kan först åka till motala o köpa en jacka till min lilla tjej, o sen vidare till skänninge o fira leona... Men det är nog ingen risk... tyvärr... men hoppas kan man ju alltid göra...

Så skönt att de här är sista hela veckan älsklingen är borta, sen är han bara borta tre nätter o jag tror de blir bättre...

De bästa är med att jag har fått med mig baby till ullared, hehe de var inte dåligt, han vågade inte släppa iväg mej med bara hans konto kort,inte så konstigt kanske, shopoholic som jag är :D
så blir en heldags tur med älsklingen, jossan, ia mathias o leona... kan ju inte bli bättre =)

Nej nu ska jag äta klart min frukost... sen röka o ringa försäkringskassan o sen fixa klart här hemma, tvätten borde vara klar sen med... så jag kan hänga upp den o tvätta de sista sen!

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0