Amor Vincit Omnia

Dagen började med morgonpromenad med Anna som vanligt :D sååå skönt är det alltså! Ska förhoppningsvis gå i morgon bitti med... Funderar på att sola senare med... men i motala i stå solariet... behöver det känner jag!
O jossan är i skolan till tio över 2 idag, vet inte vad jag ska hitta på så länge... men Ia vaknar nog snart så kan vi hitta på något... fint väder o caben står i Vadstena... weeehooo :D hehe...

helgen har iaf varit helt underbar... umgåtts med ia o mathias hela helgen... vi är som en stor familj hehe... Jätte mysígt o trevligt var det i Fredags här hemma... Grillade, drack lite o buggade såklart hehe...

I lördags vaknade vi tidigt allihopa, drack kaffe o gjorde oss ordning sen bar det av vidare emot linköping... I caben såklart, blåste lite för mycket bara, men vi hade snygga mössor på oss haha klädseln till nackstöden, såg lagom snyggt ut =) tog massa roliga bilder som jag måste lägga ut med, men nu har jag jossans bärbara o den är så seg så får lägga in det sen på den stationära... som jag förövrigt trodde jag hade fixat men nu kom de sån där jävla programvaruförfalskning igen... så får nog åka med datorn till motala, så per får fixa istället... de är någon uppdatering som gör att de blir fel... ska se om han kan lägga in vista istället så datorn har den versionen av program som ska finnas...

Men men efter linköping åkte vi hem hit och grillade igen, hade massa kött kvar sen i fredags... jag var jätte trött, o skrattade åt allt istort sett hehe... men kul o mysigt som vanligt.. sen tittade vi på film o sen åkte de hem...

Igår åkte vi först hem till svärfar, fixade med våran kärra o tvättade bilen, så gott som de gick iaf, men han hade skaffat en jävla bra borste att tvätta bilen med, som sprutade vatten samtidigt som man skurade bilen, hur man nu förklarar :D jävligt bra grej var de iaf... SEn vidare till skänninge, upp till Ia och Mathias, fikade och umgicks bara... IA och jag gjorde en så jävla fin tårta till leonas kalas, som jag har kort på med som kommer ut sen, riktigt stolta blev vi... en rosa barbietårta... första gången som vi båda gjorde tårta, riktigt mästerverk =) Sen var de lite kalas för leona, sen bytte vi däck på caben o sen vidare hem till oss... pappa kom på kaffe som vanligt =) och sen åt vi en pastasallad allihopa, fan så god den blev, sen blev de film, sen åkte vännerna vidare hem till skänninge o vi gick o la oss...

Å nu har älsklingen åkt med :( inget kul alls, men sååå skönt att han kommer hem på torsdag igen :D tror de blir bättre att han jobbar så här, bara tre nätter borta liksom ... Å den är så jävla bra mellan oss nu, så jävla kär så de finns inte alltså! mitt lilla hjärta =) JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID!¨

Nu måste jag ringa några telefonsamtal, till världens pappa tex... :)

Puss på min familj och mina vänner!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0