Äntligen

är älsklingen hemma igen efter en vecka i kolmården, har ju iofs varit där mellan torsdag o söndag... men så skönt att han är hemma igen! Fick prova på att jobba som stenbrytare i helgen... hehe de var riktigt roligt faktiskt, arbetskläder lurar o grejer =) så nu kan jag nog de mesta... haha eller inte riktigt kanske, men på god väg =)

Har lagat mat o tvättat nu på eftermiddagen... tvättade sängkläderna me, o de har hängt ute på tork så de luktar jätte fräscht nu så i natt kommer jag sova gött vill jag mena!
ossan kommer inte förrän i morgon så vi är barnlediga ikväll, så snart blir det film o mys i soffan... skönt som fan!

Ska in till ams i morgon igen, var där idag men skrev fel på ett papper så måste tillbaka o fixa de, fan så mkt bättre de hade varit om de gick att gå till arbetsförmedlingen i vadstena alltså... alla dessa resor ...

var o hämtade sista delarna till bilen i går med, nu är de bara främre avgasröret som saknas... men de ska vi troligtvis fixa i morgon... sen ska de verkligen inte vara ngt mer utan bilen ska fungera då...

o nu till de bästa... På onsdag ska jag till änggården i skänninge o prata me chefen om sommarjobb :D kan itne bli bättre, o hemtjänsten blir det oxå! så skönt att ha ett jobb... men itne så kul att jag ska jobba när andra har semester kanske... men men pengar måste man alltid ha...

Nej nu ska jag gosa ner mig hos min man i soffan...

Puss å Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0