CABVÄDER =)

Morgonen började som vanligt med en promenad runt Tycklinge med Anna... och avslutades med en solning! gött!!!
I morgon bitti ska vi däremot till Rismarken, vi ska gå dit först, sen tydligen SPRINGA runt två varv, 4 jävla kilometer? hur ska jag orka de??? anna lär få bära mig hem typ :D hehe nej de ska nog gå bra...

har även städat o plockat lite hemma... sen  slutade älsklingen klockan 12 idag, så hämtade honom då, sen fortsatte vi in till Skänninge, mötte IA och Mathias där, hämtade våran cab sen drog vi alla fyra till city gross! de skulle handla o vi följde bara me o kollade lite. Utan barn bara vi fyra, riktigt trevligt faktiskt, sen avslutade vi med en fika! MYS!

Sen har älskligen och jag åkt Cab resten av dagen typ, helt underbart är de =) ny klädel har  vi köpt me, snyggt de vart då =) De roligaste var att Anna åkte med en sväng med :D kuuul... ska åka en annan gång me, dricka alkohol med :D göött!!! hehe... då ska hennes man med oxå...

Fan vad man blir på bra humör när det är så bra väder... Allt känns så mkt bättre då faktiskt... O mellan mig och min man kan de inte bli mycket bättre heller, allt känns helt perfekt nu... Jag älskar dig mer än något annat!

Snart kommer Ia mathias och leona hit med... då blir de en tur till i caben :D hehe...

i morgon ska vi grilla här... lite alkohol blir det med :D gött! Jossan, Jag, älsklingen, ia, mathias, leona, pappa, marie och lillebror... kommer bli riktigt mysigt!

Måste åka o handla med i morgon... börjar bli lite tomt i kyl frys o skafferi... men de fixar vi i morgon!

Nehe nu ska jag fixa lite mat så vi kan äta... sen ska jossan göra läxor... sen blir de CAB =)
Kanske ska ut o gå en sväng med, men får se hur länge våra vänner är kvar vad klockan blir och så!

Pusss och Killekill

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe... ja det va sköj du ;)

2009-04-25 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0