Det regnar ...

inget kul alls... de ska ju vara sol och vår nu bara... men de ska ju bli fint igen i helgen som tur är! nästan 18 grader varmt... de är inte fel =) ... på fredag blire påskmiddag hos farmor med älsklingen, pappa, marie o lillebror... sen på lördagen är de hemma hos mamma... usch så mycket mat att äta... iofs är de nästan bara ägg o köttbullar som är gott men hehe...

ska snart åka iväg igen hämta mer delar till bilen... usch så trött jag är på de här nu, fler delar fram och tillbaka hela tiden... men men någongång ska de väl vara slut på de, o bil jäveln komma igång o funka igen, de vore inte helt fel kan jag säga...

sen blir de hem o äta mat o kolla på tv... sen sängen... usch dagarna går för fort o imorgon är de redan torsdag igen... o så fort går de verkligen inte de veckorna jag är ensam hemma... men men...

har varit på jobb intervju idag me, o kan säga att de gick hur bra som helst =) så nu hoppas jag på att de blir en bra sommar med mycket jobb, o hitta på massa roliga saker oxå...

I morgon åker jossan till mormor igen, vet inte när hon kommer tillbaka hit riktit, men hon skulle vara där o fira lite påsk med, så får se när gullungen kommer tillbaka igen...

Nej nu ska jag fixa lite här hemma, sen ska jag hämta älsklingen o lillebror, sen åka iväg då!

Puss å Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0