EN helg i Kålmorden!

Har varit helt underbara dagar hos älsklingen som vanligt... så skönt att komma dit och bara koppla av, inte tänka på så mycket annat... Älskar dig, tack för allt du gör för mig och för att du finns i mitt liv, vet inte vad jag skulle göra utan dig!
O i morgon kommer du hem med, skööönt... o jossan kommer hit med... vi ska åka till motala o köpa skinnjacka till jossan först sen ska vi vidare till skänninge o fira Leona som fyller 4 år... Bara våran bil är klar, men  de ska vi inte vara för säkra på... Men annars får vi kanske låna viktors bil, de vore bra i så fall!

Väntar på pappa nu, fan jag är sååå röksugen.... han kommer om tio minuter ungefär... o de är lååång tid när jag inte rökt på ett tag... usch... men snart så! så ska han dricka kaffe här med, som varje söndagkväll :D o så ska han ta med våran dator hem för per ska fixa med den... skönt! för den funkar absolut inte som den ska nu... lämnade den till en annan o de var ju så att han inte gjorde klart allt, den blev fan värre efteråt... inte vidare snällt men men...

lillebror åkte precis, vi har ätit fikat o pratat... är så skönt att vi kommit så pass nära varann nu...fungerar på ett helt annat sätt mellan oss, han ställer upp, han är snäll o glad jämt... Älskar dig brrosan!!!

sen blir de en solning med Anna o en liten promenad, sen förhoppningsvis hitta på något mer med en annan vän!

Sen ska jag hem o kolla nåra avsnitt OTH o sen sova... självklart ringa baby med o säga god natt... Förresten hittade jag en sak i hans mobil häromdagen på hans bilder, fan så lycklig jag blev =) hihi men lilla sötnos!

nej nu ska jag inte tjata mer här, måste ner i tvättstugan o hänga upp min tvätt!

Puss och Killekill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0